Tillbaka!

Hej mina kära!
Nu känns det dags att få igång den hära bloggen igen, har saknat er som varit trogna och läst!
Behövde en paus från allt eftersom jag har mått väldigt dåligt på senaste tiden och mår inte toppen nu heller, men skolan är över för mig på tisdag för sen är det lång-ledigt och sedan flyger jag och min älskade Josef till Sunny beach. En toppenvecka ska det bli, oavsett om det regnar heeela veckan. Hoppas givetvis på sol och bad men jag menar att det gör inget ifall det skulle bli tråkigt väder för huvudsaken är att jag kommer iväg från allt..

Annars under den hära tysta tiden på bloggen har det för mesta varit shopping, vänner och kärleken som varit fokus för mig.. Familjen oxå såklart!
och så massa läkarbesök....

MEN nu börjar sommaren, jag har första resan bokad, sommarjobb och massa ledighet så jag ser ljust just nu :)

Ikväll ska jag chilla med mig själv. Ha satc marathon i mitt rum med den stooora tv:n som jag fått av min älskade :)
Sova tidigt, helt slut eftersom jag kom hem tidigt imorse från en kryssning och dag i Finland.

Jaja, Är tillbaka nu och hoppas att ni börjar läsa igen :)
puss mina små gurkor!



Kommentarer
Postat av: josef

Taggaaaaaaaaat sebbe!

2011-05-28 @ 23:09:22
URL: http://josefinroll.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-20 @ 21:08:41
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0