Knas på bloggen

Äntligen kommer jag in på bloggen igen! har varit något knas och mina iphoneinlägg har inte kommit upp än.. konstigt.. Hur som helst, idag har jag varit med min älskade pojke hela dagen. Så mysigt! Vi har varit ute, träffat lite människor, varit på kebaben och ätit sen kollat på SATC 2 hos mig och han gillade den ;)

Det är typ det.. ´Han gick hem för en halvtimma sen och jag ska sova, skola imorn och har prov dessutom och massa "ärenden" i skolan att göra..

Så god natt folket!


in case u have'nt noticed så är jag ljushårig.. kände för förändring från de mörka ett tag, saknar det när jag kollar på bilder så blir nog mörkhårig senast efter sommaren igen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0