Oaktiv

Ouff har varit riktigt oaktiv vad gäller bloggningen, ska sammanfatta kort vad jag har gjort dessa dagar.
Skola, naglar, lite plugg, umgåtts och sovit med min pojkis. Thats it. Kul liv.
Idag hade jag utvecklingssamtal och jag tycker att det gick jätte bra. Efter samtalet åkte jag hem och sov några timmar, sen har jag väl irrat omkring lite här hemma.. Läst Sofi's mode och kollat tv/data/pluggat.

Tänkte hoppa in i duschen och göra mig sov klar!
Imorn ska jag träffa Fanny för att sola och snacka :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: H&M i jakan men det var den sista, men kolla i kista eller stan eller nått så kanske den finns! :)

2011-03-30 @ 22:41:38
URL: http://eelyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0