Iphone bloggning

Ligger nerbäddad i sängen och bloggar från min iphone. Smidigt det där! Idag har varit en riktig ångestdag, men helt mysig ändå. Vaknade upp hos min babe ganska sent (3 tiden, hähä) och gick hem kort efter. Därefter åkte jag och solade med Nadja, blev heeelt svimfärdig eftersom jag inte hade ätit något ordentligt på hela dagen så de blev donken middag innan vi åkte hem igen :) igår var jag i stan med Josef, hittade tre toppar/blusar. Kul att man är bankrutt igen!! :d var super nöjd över mina köp iaf, det är viktigast. Imorn är jag ledig och då blir det plugg för hela slanten. Så stressad är jag! Jaja, ska fortsätta ligga och lyssna på musik och sova så småningom

Kommentarer
Postat av: josef

Är du ledig imorn mupp? Vi drar och solar!

2011-04-04 @ 01:33:13
URL: http://josefinroll.blogg.se/
Postat av: Louise

Haha jag har inte gjort någon ännu :P men jag är sååå sugen på att göra en, fast jag ska ju utomlands i maj så vet ej om det är lite riskabelt :S

2011-04-04 @ 09:29:07
URL: http://loislife.blogg.se/
Postat av: Louis

okej va bra :D får se hur det blir men hoppas :D

2011-04-04 @ 09:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0